Обмін та повернення
Обмін товару
Обмін товару можливий у випадку якщо Вам не підійшов розмір,міняємо на інший (якщо дозволяє розмірний ряд). До обміну приймається продукція без ознак використання і з оригінальною комплектацією (бирка; біжутерія, якщо вона йде в комплекті; упаковка).
Обмін товару на інший розмір , можливий лише за попереднім погодженням з нашим менеджером. У цих випадках витрати на пересилку клієнт бере на себе.
Повернення товару
Співробітники магазину перед відправкою замовлення, особливо ретельно перевіряють товар. Сліди явного шлюбу практично зведені до нуля.
У разі виробничого браку, Ви обов'язково повинні оглянути посилку на пошті і спільно з співробітником пошти скласти акт про виявлені факти виробничого браку.Після чого поставити в популярність нашого менеджера . В іншому випадку довести, що товар був пошкоджений з нашої вини не можливо, цей товар обміну чи поверненню не підлягає.
Якщо при отриманні товару у відділенні транспортної компанії видно сліди розкриття посилки, пошкодження упаковки, брудних плям і т.д. Вам потрібно особливо ретельно перевірити цілісність товару в присутності оператора. У разі пошкодження товару необхідно відмовитися від посилки і скласти акт про допущені порушення.
Вартість пересилання в обидва кінці оплачує компанія Maiya in ua тільки в разі помилки співробітників.
Помилкою співробітників Maiya in ua вважаються такі випадки:
- Товар не відповідає Ваше замовлення (відправлена зовсім інша модель).
- Колір моделі не відповідає замовленню. (відтінки і півтони не беруться до уваги, так як зйомка одягу відбувається в студії, з освітленням, що відрізняється від освітлення в домашніх умовах, а так само не здатність моніторів точно відображати реальний колір).
3. Отриманий товар опинився зі слідами виробничого браку